Utskick om medlemskap i VA-i-tiden inför årsmöte 2024

2024-02-28

Hej alla medlemmar och presumtiva medlemmar!

Nu skriver vi 2024. VA-i-tiden har nu varit verksamma i fem år. Vi hoppas att du vill fortsätta stödja VA-i-tiden och betala medlemsavgiften för 2024, 100 kr för enskild medlem och 500 kr för förening senast 2024-03-31. Medlemsavgiften betalar du till vårt bankgiro 5436-1621. Ange i meddelandefältet din mailadress.

Vi har en mycket låg medlemsavgift. Om du önskar ge VA-i-tiden en gåva utöver medlemsavgiften så betalar du bara ett högre belopp än medlemsavgiften. Kanske har VA-i-tiden genom vårt arbete lyckats spara många tusen åt dig?

Du kan följa VA-i-tidens arbete med att förändra VA-lagstiftningen och dess tillämpning på vår hemsida och facebookssida. Se vår verksamhetsberättelse via denna länk.

Dock, föreningen startades 2019 och vi har således kämpat i 5 år för att få till en förändring – hittills utan framgång. Det känns som förhållandet Ukraina – Ryssland. Vad hjälper det att vi – liksom Ukraina – har rätten på vår sida, när motståndaren är så mycket starkare? Röster har höjts för att ”det vore lika bra att lägga ner föreningen – vi kommer ändå inte att lyckas”……..Vad tycker du?

Tack för att du stöder VA-i-tiden.

För VA-i-tidens styrelse

Anders Segerberg